Uudised Viimane uudis
06.05.2015

Lipumärgi tuntus kasvas aastaga hüppeliselt

TNS EMORi toidukaupade ostueelistuste uuring tõi PR Strategies meeskonnale rõõmsa uudise – lipumärgiga tähistatud toidukauba propageerimine päädis lipumärgi tuntuse kasvuga seniselt 52%-lt 75%-le.  
29.04.2015

PR Strategies meeskond pälvis Toiduliidu konverentsil kiitust

29. aprillil aset leidnud Toiduliidu aastakonverentsil sai piduliku lõpu Eesti Parim Toiduaine 2015 konkurss, mille nähtavuse eest pälvis kiitust ka PR Strategies meeskond.
13.03.2015

Hill+Knowlton Strategies töötajad jätkavad iseseisva agentuurina

Alates 1. maist tegutsevad kommunikatsiooniagentuuri Hill+Knowlton Strategies Eesti töötajad uue iseseisva agentuurina, mis kannab nime PR Strategies.